3888

אודות הפרויקט
רייסדור רמת שלמה. ירושלים

risedor-img

במיקום שקט ויוקרתי ברחוב מבוקש, על צלע הר המשקיף לעבר נוף עוצר נשימה של הרי ירושלים, בסמיכות לפארק רחב ידיים, קרוב למרכזי מסחר ונגיש לצירי תנועה מרכזיים, בונה 'רייסדור' פרויקט מגורים יוקרתי בסטנדרטים גבוהים ,עם מפרט טכני מפנק, פיתוח סביבתי מושלם ומעלות רבות נוספות המגדירות מחדש את חווית המגורים בשכונה ובירושלים כולה.
מעטפת ירוקה ורעננה מקיפה את הפרויקט עם פארקים גדולים בקרבת מקום, גינות שעשועים לילדים ופיתוח סביבתי מושלם. גם הנוף הנשקף מהפרויקט פסטורלי, עוצר נשימה ופונה לעבר ההרים הירוקים הסובבים את השכונה, הדיירים יהנו משקט ומרגוע ומאוויר ירושלמי צלול המשרה שלווה סטואית שתעטוף את הפרויקט מכל עבר.

סביבה

risedor-img

בצפונה של העיר על רכס הר הצופה לעבר הרי ירושלים המוריקים, מרחק הליכה משכונות סנהדריה ורמת אשכול הוותיקות, שוכנת שכונת רמת שלמה המבוקשת שזה כבר יותר מ-25 שנה שואבת אליה את סלתה ושמנה של בני הציבור החרדי.

השכונה מתהדרת ברחובות נקיים ומטופחים, פארקים רחבי ידיים, שרותי קהילה מגוונים ומוסדות חינוך מעולים. בקרוב מתוכננת מהפכה תחבורתית בכל האזור בכבישים המובילים אל השכונה וממנה.

מפרט

risedor-img

הבניינים נבנים בבניה נמוכה לנוחות מקסימלית והדירות מתוכננות עד לפרטים הקטנים עם חדרים גדולים ומרווחים, מרפסות סוכה, חנייה ומחסן לכל דירה, יחידת הסקה בכל חדרי הדירה, מערכת ניטור ובקרה של צריכת החשמל, פרופיל אלומיניום בחלונות, מטבח מהודר ומאובזר, דלתות פנים איכותיות וכלים סניטריים מהמותגים המובילים בעולם.

עולים ברמת החיים בטלפון אחד

3888

או מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם: