חברת רייסדור גאה להציג מבחר איכותי של משרדים לקניה, לצד משרדים להשכרה. אנו מציעים משרדים במגדלים ובניינים חדישים ומתקדמים, לרבות משרדים בתל אביב, ירושלים, ראש העין, בני ברק, בית שמש, חריש, שדרות ועוד. כמו בכל הפרויקטים של רייסדור, הדגש מושם על כל פרט ופרט, על מיקומים מעולים וסביבת מסחר ועסקים מעולה.
במידה ואתם מתלבטים לגבי קניית משרד, היועצים של רייסדור עומדים לרשותכם. כמו כן, לפניכם שורה של טיפים לבחירה מוצלחת של משרד.
המיקום של המשרדים לקניה – פרמטר חשוב במיוחד
בעת קניית משרדים, הדבר הראשון שיש להחליט עליו הוא המיקום, נתון שיעזור מאוד להתמקד ולסנן אפשרויות המוצעות בשוק. את מיקום המשרדים יש לקבוע בהתאם לאופי העסק. למשל, לעסק שמקבל קהל על בסיס קבוע מומלץ לבחור לוקיישן קרוב ללקוחותיו, בעוד שלעסק שלא ממוקד בקבלת קהל עדיף לוקיישן נוח להגעה עבור בעלי העסק ועובדיו.
ובכל מקרה, בעת בחינת מיקום של משרד יש להעדיף אתר מרכזי, קרוב לצירי תנועה וקווי תחבורה, שיש לידו הרבה מקומות חנייה. כמו כן, כדאי לבחור משרד השוכן במיקום נחשב ואיכותי, בסביבה נעימה שמתאימה לאופי העסק, שיש בקרבתו בתי קפה ומסעדות, וכן עסקים נוספים החיוניים לתפקודו השוטף.
מאפיינים שונים של המשרד
בעת קניית משרד יש להבין מראש אילו ממאפיינים חשוב שיהיו בו, בדגש על אלו המתאימים לאופי הפעילות. למשל, יש להבין איזה גודל של משרד אתם מחפשים, האם אתם מבקשים משרדים עם חלל פתוח או עם חדרים, וגם יש להגדיר מראש חללים חיוניים כמו חדר ישיבות גדול, מטבחון ושירותים מצוידים, פינת המתנה, פינת הסבה ומנוחה, מרפסות ועוד.
בנוסף, יש לבחון את התשתיות במשרדים, בעיקר של חשמל ותקשורת, ולתת את הדעת על התאורה הטבעית במקום, אופן הפיזור של גופי התאורה, מערכת המיזוג וכדומה. מעבר לכך יש לבחון את איכות ומפרט הבנייה עצמה, את סוג החלונות שיש במקום, הרצפות, חיפויי התקרה והקירות, וכדומה.
כמה זה עולה לנו?
קניית משרד כרוכה בהשקעה כספית ניכרת, וכידוע, מחירי המשרדים אינם אחידים ומשתנים בין עיר אחת לשנייה ובין מיקומים שונים בתוך הערים עצמן. לכן, יש להבין מהי מסגרת תקציב הפנויה והאפשרית עבור הרכישה, בין אם מבחינת כסף זמין ובין אם הלוואות. למשל, מי שעובד בתקציב מוגבל יוכל לחסוך בעלויות הקנייה על ידי בחירה במשרד במקום מעט מרוחק ממרכז העיר.
בכל מקרה, הגדרת התקציב תשפיע על מאפייני המשרד שיירכש, על גודלו, רמתו וכן המיקום המדויק שלו. שימו לב שבחישוב ההוצאות יש לכלול גם עלויות שוטפות, כמו תשלומי ארנונה, עלויות חברת ניהול נכסים, חשמל וכדומה.
כמה דגשים נוספים
בשורות שלעיל נסקרו רק חלק מהבדיקות והבירורים שיש לעשות בטרם קניית משרדים. בנוסף לכך, יש לבחון את הנקודות הבאות:
חנייה- שימו לב אם המשרד מגיע עם חניות אישיות, נושא חשוב במיוחד במרכזי ערים ובכל מיקום אחר בו קיימת בעיית חנייה.
מימון- לפני שאתם מתחילים לברר אודות נכסים, היו בטוחים שבאמת יש לכם מקור מימון עבור המשרד, ושבאמת תוכלו לקבל הלוואה מהבנק או מכל גורם אחר.
מלבד מיקומו של המשרד, יש גם לבחון את איכות המבנה בו הוא ממוקם, למשל אם מדובר במבנה חדש או ישן, איכות הלובי של המקום, האם זהו בניין עם אבטחה סביב השעון, ועוד.
משרדים לא קונים בשוק אלא רק מחברות יזמות ובניה מוכרות כחברתנו, המהוות כתובת שניתן לפנות אליה בכל בעיה ושאלה.
בשורה התחתונה, לקניית משרד מתאים פנו אלינו כדי לקבל סיוע והכוונה.